INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten USM Träningspaket - nu med arbetsschema

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: dg [2004-07-11 19:45]
Axel>> Jag kan ta något pass.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Pionhed [2004-07-28 9:50]
Jag och Jessica vill gärna jobba på kvällsfikat på måndagen.

Skrivet av: albin [2004-07-26 10:42]
Jag kan ta ett frukostpass

Skrivet av: Tjomp [2004-07-25 23:20]
Tar ett pass, gärna frukost när familjen ändå sover...

Skrivet av: Pontus [2004-07-17 12:25]
Jag kan ta ett frukostpass måndag eller tisdag.

Skrivet av: Öberg [2004-07-15 11:20]
Jag kan vara med när det behövs...Gärna luncher då jag ändå är ledig och frugan inte är det.....

Skrivet av: da Silva [2004-07-15 10:15]
Axel>>> Sätt upp mig där det behövs.

Skrivet av: Pionhed [2004-07-13 10:25]
Jag vill jobba några kvällsfikor.

Skrivet av: Emma [2004-07-12 10:23]
Axel>> Jag kan hjälpa till på em/kväll. Jobbar till 16.00

Skrivet av: dg [2004-07-11 19:45]
Axel>> Jag kan ta något pass.

Skrivet av: Axel [2004-07-11 17:45]
Jag vill hjälpa till!