INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten 25-manna

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: dg [2003-08-24 21:36]
Just så är det, en uppmaning. Förra året var det mycket svårt att få ihop tre lag, mycket pga. att vi saknade många herrseniorer av olika anledningar. Jag hoppas att man med denna lilla uppmaning planerar in 25-manna redan idag.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Peiza [2003-08-27 9:10]
Nu börjar det se riktigt bra ut, 63 löpare anmälda

Skrivet av: dg [2003-08-24 21:36]
Just så är det, en uppmaning. Förra året var det mycket svårt att få ihop tre lag, mycket pga. att vi saknade många herrseniorer av olika anledningar. Jag hoppas att man med denna lilla uppmaning planerar in 25-manna redan idag.

Skrivet av: da Silva [2003-08-24 21:20]
Tvåmetarn>>> Det är just det som är problemet... Det är ett riktigt hästjobb att jaga tag på folk, så detta ska nog snarast uppfattas som en uppmaning till alla att gå in och anmäla sig, istället för att sitta och vänta på att någon ska ringa och fråga.
Är man inte jättesugen, men övertalningsbar, kan man ju ange det i klassfältet på anmälningssidan.

Skrivet av: Ny klubbkompis strax under 2 m [2003-08-24 21:15]
Jag tycker att det måste vara en stark målsättning att ha tre lag, detta för att få folk som inte annars är aktiva så mycket skall finnas kvar i atmosfären runt klubben. Om man i år minskar antalet lag till två tror jag att effekten kan bli att många tappar kontakten med klubben och risken finns då att bredden urholkas. Visst kräver det en hel del jobb att peppa/tjata på folk men tror att om någon orkar ta den biten så är det nog så viktigt. Bara en fundering....