 |
|
|
|
Kommentera nyheten Teknikträning onsdag 21/5
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Jag planerar att delta, kan ta bil. |
| Skrivet av: | Ari [2008-05-21 7:44] | |
|
|
| Om det finns en karta över så hakar jag gärna. Vart åker vi? |
| Skrivet av: | Axel [2008-05-20 13:26] | |
|
|
| Jag hakar och hoppa på karta trots sen anmälan... |
|
|
| Jag planerar att delta, kan ta bil. |
| Skrivet av: | Widdas [2008-05-19 21:56] | |
|
|
| Jag vill gärna åka med och träna på onsdag. |
| Skrivet av: | C-G [2008-05-19 20:57] | |
|
|
| Ch. är intr. om det blir flera och det finns plats i bil. |
|
|
|
 |