INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Löpex Vinterserie 2 feb 2008

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: da Silva [2008-01-27 16:41]
Öberg>>> Nu när det inte verkar bli något Wadköpingslopp så kanske du kan spåra ett bra pass i Karlslund åt mig istället?

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: C-G [2008-01-31 9:40]
Janne Z: Det går alltid åt folk, ni är välkomna.

Skrivet av: Öberg [2008-01-31 9:02]
da Silva>> Jag nostalgi-bommar gärna lite... Jag tänkte även hinna med att nostalgi-rycka och nostalgi-vägga innan äventyret är slut. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp lastpallar längs vägern heller.

Skrivet av: da Silva [2008-01-27 20:35]
C-G>>> Eftersom den enda kontrollen jag kan missa i Karlslund är bomstenen och ettan följdaktligen måste sitta där, så är det lugnt. Jag kan tvärt om missa starten med 5 minuter och anlända till första kontrollen lagom tills tätklungan bommat klart och leder mig in till den. :-)

Öberg>>> Startar du med mig eller vill du nostalgi-bomma lite innan jag kommer?

Skrivet av: Janne Z [2008-01-27 19:49]
Vill ni ha hjälp av mig och flickorna ?

Skrivet av: C-G [2008-01-27 18:02]
Da Silva: om du skall vara med i täten behöver du minst ha 5 min försprång eftersom du hommer att missa 1:a med det (vetenskapligt bevisat)
H-G tar tacksamt mot hjälp på lördag vi ses 9,30.

Skrivet av: da Silva [2008-01-27 16:41]
Öberg>>> Nu när det inte verkar bli något Wadköpingslopp så kanske du kan spåra ett bra pass i Karlslund åt mig istället?

Skrivet av: Öberg [2008-01-25 15:11]
Jag kommer och kontrollerar statusen på mina gamla träningskompisar! Ska bli kul!

Skrivet av: H-G [2008-01-25 8:27]
Jag kan ställa upp och hjälpa till.