 |
|
|
|
Kommentera nyheten Novembersprinten
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Hempo>>> Ok, jag är övertalad (och kryssad!), men frågan är om jag är rätt man att axla en sträcka utan backup. Just nu är det en oöverkomlig uppgift att ta sig upp för en trotoarkant, men det kan ju iofs ändra sig under veckan... :-S |
|
|
| Jag åker med släkten på lördag och finns på plats från början. |
| Skrivet av: | Kattis [2007-11-06 18:05] | |
|
|
| Vill gärna återuppleva hur det känns att åka i en Volov S40, så Sara och Janne, kan vi fylla er bil? |
| Skrivet av: | Sara K [2007-11-06 16:26] | |
|
|
| Jag och Janne kan ta bil. Nu är den lagad så inte bensinen rinner ut :) |
| Skrivet av: | Ch [2007-11-06 12:21] | |
|
|
| LillGarpen behöver plats i en bil |
| Skrivet av: | Balken [2007-11-06 10:49] | |
|
|
| Jag och Kattis åker gärna med i någon bil. |
| Skrivet av: | BjörnL [2007-11-05 23:14] | |
|
|
| Erik L behöver plats i någon bil. |
| Skrivet av: | Matthias [2007-11-05 21:51] | |
|
|
| Jag åker gärna med i någon tidig bil. Går på i A-sund. |
| Skrivet av: | Axel [2007-11-05 20:06] | |
|
|
| Jag kan ta min bil för första avfärden. Går i fyra st, fem st lite trängre. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-11-05 16:33] | |
|
|
| Jag har full tillgång till Corsan, fem stora kan få plats. |
| Skrivet av: | stefan [2007-11-05 10:37] | |
|
|
| Groth>>klart man fixar att leka med axel en stund om han står ut! |
|
|
|
 |