 |
|
|
|
Kommentera nyheten Udda-KM [Nu med film!]
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Jäkla otur (tur för er) att jag är utomlands då, annars hade ni fått rejält med pisk... Kör ni med SP3 med Eskimåer? Harlén sänkte en gång 14 kanonbåtar med en kajak... |
| Skrivet av: | Stina, Lovisa och Claes [2007-11-04 18:16] | |
|
|
| vad förvånade vi blev att vi fick det svaret! Men, jaja vi säger väl så. |
| Skrivet av: | fille [2007-11-04 16:01] | |
|
|
| Stina, Lovisa o Claes>> Rykten är oftast osanna, som i det här fallet. Jag tror att det luktar dåliga förlorare.. |
| Skrivet av: | Matte [2007-11-04 15:55] | |
|
|
| Stina, Lovisa o Claes>> Ja, om det var tävling i fuska så vann dom lätt!!! |
| Skrivet av: | Stina, Lovisa o Claes [2007-11-04 12:53] | |
|
|
| Vi hörde vissa rykten från helt säkra källor att det var lag Kamikaze som vann?! Vissa andra lär ha fuskat rejält? |
| Skrivet av: | Tävlingsledningen [2007-11-03 10:02] | |
|
|
1 ZiK 2 Kamikaze 3 Lag Kejsare 4 Team Björklunds
|
| Skrivet av: | matte [2007-11-01 20:40] | |
|
|
| Va KUL ses imorgon |
|
|
| Nu är det bestämt! Jag och Anders änmäler oss med team björklunds! :) |
| Skrivet av: | Tävlingsledningen [2007-11-01 16:41] | |
|
|
karin>> kung! alla>> nu är vi 4 lag! fortsätt anmäla er! nu är det också bestämt att det blir "vanlig" coca-cola i markan. |
|
|
Tjenare! Låter som om jag utmanas! ;D Haha, vet inte om jag har ett lag, har jag det?! =D Har inte spelet men läste mig till att det är lungt ändå? Anmäler härmed iaf mitt intresse tills vidare. |
| Skrivet av: | matte [2007-10-29 21:08] | |
|
|
| fille>> Hur ?? |
|
|
|
 |