 |
|
|
|
Kommentera nyheten Verkligen ingen alls med tid för Världens Barn?
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Är tyvärr inte hemma i helgen, men kan annars hälsa att det brukar vara ett ganska roligt jobb att stå med bössa på stan eller vid Marieberg. Rekommenderas! |
|
|
| Är tyvärr inte hemma i helgen, men kan annars hälsa att det brukar vara ett ganska roligt jobb att stå med bössa på stan eller vid Marieberg. Rekommenderas! |
|
|
|
 |