INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Ny ungdomsuppföljning 29 o 30 maj!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: da Silva [2007-05-27 22:04]
Kan bara onsdag, kommer självklart då.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Susanne E [2007-05-30 15:46]
Kan tyvär inte komma idag, innebär att det blir minus två barn också.

Skrivet av: Kristin J [2007-05-30 15:42]
Jag hinner komma idag (onsdag)

Skrivet av: NormanK [2007-05-29 7:41]
Måste tyvärr ändra - Jag kommer imorgon, onsdag, istället. Detta p g a jobbet.

Skrivet av: victoria [2007-05-28 20:40]
kommer onsdag också!

Skrivet av: krissi [2007-05-28 20:39]
jag kommer både tisdag och onsdag!

Skrivet av: victoria [2007-05-28 20:12]
jag kommer imorrn!

Skrivet av: Jennie B [2007-05-28 17:52]
Jag kommer imorgon tisdag

Skrivet av: stina [2007-05-28 16:49]
jag kommer imorrn

Skrivet av: Suss E [2007-05-28 16:07]
Kommer på onsdag, kanske ev. tisdag också.

Skrivet av: Löken [2007-05-28 15:50]
Har jour på brandkåren hela veckan tyvärr :(.