 |
|
|
|
Kommentera nyheten Jukola 2005 - Sol, vind och makkara
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
Tack Hardt för ett fint reportage från en lika fin helg. Måste instämma i berömmet till vårt coachteam Nils-Olov, Ingemar och Hans-Göran. Tack!
Antar att det måste ha blivit en hel del poäng för coacherna inom området "lite sömn" och för H-G som vad jag såg aldrig övergav shortsen under hela resan... |
| Skrivet av: | culin [2005-06-25 13:29] | |
|
|
| Jag har fått blodad ben.. tand menar jag. Räkna med mig nästa år. Allt har varit kanon! |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2005-06-23 0:59] | |
|
|
| Tack för alla dessan lovord, mina shorts o sommar är religion, tack alla ni som var med om Jukola, trevligt... Jag ställer gärna upp kommande år. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-06-22 23:04] | |
|
|
| Måste också säga att det var kanonbra ordnat rakt igenom. Tack! Nästa år kommer vi vara det på "plan" också. |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-06-22 17:07] | |
|
|
da Silva: H-G kommenterade valet av benbeklädnad strax innan jag skulle gå ut, runt 04.45, med: "Nja, nu är det ju strax varmt igen..."
Tack alla inblandade för planering och genomförande! Det var en kanonhelg! |
| Skrivet av: | gurra [2005-06-21 17:43] | |
|
|
| good work hardt! |
|
|
Tack Hardt för ett fint reportage från en lika fin helg. Måste instämma i berömmet till vårt coachteam Nils-Olov, Ingemar och Hans-Göran. Tack!
Antar att det måste ha blivit en hel del poäng för coacherna inom området "lite sömn" och för H-G som vad jag såg aldrig övergav shortsen under hela resan... |
|
|
|
 |