INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten DreamTeam 2005

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: da Silva [2005-03-05 13:09]
Eriks och min tanke med DreamTeam är att det ska vara roligt, inte så uppmuntrande att de enda reaktionerna som blir är som de nedan. Jag hoppas att ingen tar detta för allvarligt och att ni kan tänka er att deltaga trots lekens fel och brister. :-/

Jämställdshetsministern>>> Värst för dom själva om man tittar på tidigare års statistik... :-)

H55>>> Jag förstod iaf ironin i ditt inlägg. ;-)

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Kajsa [2005-03-10 17:01]
Ansvariga kommer väl ikväll till klubbstugan så att man kan betala?

Skrivet av: djN [2005-03-08 9:08]
Det hela handlar ju om att plocka ut de löpare som är billiga OCH kommer att plocka poäng. Att de dyra kommer att göra det tvivlar ingen på. Det är ju kvoten poäng/kr som är avgörande i slutänden. Jag tycker att nivåerna är bra.

Skrivet av: hmm [2005-03-07 9:46]
ditt lag?>> Självklart får man det ! Det kvittar var nånstans du tränar, men för att en löpare ska få poäng i DT gäller att man deltar i stafetter oavsett träningsbakgrund.

Skrivet av: Ditt lag? [2005-03-07 9:16]
Vi som tränar hemma och tydligen då tas för att ligga hemma och pilla oss i naveln, får vi också göra ett lag?

Skrivet av: Men tjaaata då :) [2005-03-07 8:21]
stefan och oskar>>Förstår inte vad ni har fått det ifrån att man ska kunna ta med alla de dyraste. Det är det väl ingen som tycker.

Skrivet av: stefan [2005-03-07 7:58]
Tyckte inte det var så svårt att plocka ut ett vinnande lag.
Hur vore det om man kunde ta med alla de?? Skulle inte bli så spännande då? Om det nu är så att det är dom som är bästa köp..

Skrivet av: Iva [2005-03-06 19:13]
H55>> ska vi träffas? ;)
daS, Erik>> verkar vara en rolig leeeeeek :D

Skrivet av: mjg [2005-03-06 1:25]
ÄNTLIGEN!

Slutligen har min medvetna fejk-skada fört till att Dream Team-generalerna
har satt mig till minipris. Nu kan jag äntligen börja springa igen, trägen vinner!

Sen tar jag givetvis absolut avstånd från den här föraktliga företeelsen och
förnekar å det starkaste att jag har något med den att göra, trots att jag av
outgrundliga orsaker är uppsatt som målvakt i den här uppenbara
skalbolagshärvan...

Skrivet av: Vicy [2005-03-05 21:31]
Nu har det väl ändå blivit fel..Oskar kostar bara 250 000...? Man kan ju köpa alla dom dyraste till samma lag...

Skrivet av: fimpen [2005-03-05 18:27]
Axel>> Det är bara på LEEEEK!!! *******-?*!%&-***-Hardt ;-)