 |
|
|
|
Kommentera nyheten Jul-jogg
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| I år ska jag inte försova mig och missa årets träning... :-/ |
|
|
| I år ska jag inte försova mig och missa årets träning... :-/ |
| Skrivet av: | stefan [2004-12-19 22:06] | |
|
|
| Underbart att man alltid kan lita på Tomten, hällsa och tacka honom Tjompen, Jag har för övrigt din nyckel och ditt låskort till KFUM. |
|
|
|
 |