INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Veckoläger i Långberget V 6.

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: da Silva [2004-11-12 18:13]
En fördel med det här alternativet är ju att man kan åka en del av veckan, tex onsdag kväll - söndag om man bara vill ta ledigt 2 dagar men ändå få ut lite träningsläger. Jag är intresserad!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: JoV [2004-11-28 17:23]
stefan>> Tors-Sön passar mig bättre.

Skrivet av: stefan [2004-11-23 7:16]
beh>> Vi lär dig.

Skrivet av: beh [2004-11-22 21:50]
Jag är på. Kan iofs inte åka skidor men det får man väl lära sig tills dess...

Skrivet av: stefan [2004-11-22 9:57]
Kom igen nu, anmäl er så jag vet om jag ska avboka 1 eller 2 stugor. Jag har 3 stugor preliminärbokade.

Skrivet av: stefan [2004-11-18 11:53]
skistar>>Det blir båda.

Skrivet av: Peiza [2004-11-15 9:49]
skistar>> båda, så sa vi igår iaf

Skrivet av: skistar [2004-11-15 9:31]
Bra idé. Jag vill följa med. Sen finns det möjlighet att åka med mig tidigt som tusan söndag 13 till norberg på Engelbrektsloppet, om man vill.

Är detta veckoläger ersättning för den tänkte skidhelgen i januari, eller blir det både och?

Skrivet av: gurra [2004-11-13 18:10]
jag är intresserad!

Skrivet av: mjg [2004-11-13 9:26]
För mig låter det väldigt bra. Då slipper jag släppa ner en cykel till Spanien
nästa år... :)

Skrivet av: Balken [2004-11-12 22:11]
Låter bra. Men slalombacken var lite väl kort, bara 250meter och med knapplift.