 |
|
|
|
Kommentera nyheten Gympa kl 19.00 på fredag
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Kajsa>>> Låter som ett perfekt upplägg för att få bra uppslutning i vinter. Hacka på alla som uteblir från en träning utan att ha giltigt förfall... :-) |
|
|
| Kajsa>>> Låter som ett perfekt upplägg för att få bra uppslutning i vinter. Hacka på alla som uteblir från en träning utan att ha giltigt förfall... :-) |
| Skrivet av: | Kajsa [2004-11-10 22:35] | |
|
|
| Lokalen och tiden (18) passar mig perfekt. Har ingenting att skylla på och borde alltså kunna komma ganska ofta. Gör jag inte det så får ni gärna komma med elaka kommentarer. ;-) |
|
|
|
 |