 |
|
|
|
Kommentera nyheten Smålandskavlen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Groth>>> Jag säger som jag sa igår - Smålandskavlen är ett kors att bära och det bär vi solidariskt. Vissa av oss iaf... |
| Skrivet av: | Groth [2004-11-01 9:08] | |
|
|
| Trevlig läsning DG! Vi som var hemma och tog hand om familjen (och tydligen ses som någon slags judas) försökte följa på internet men det gick inget vidare... |
| Skrivet av: | dg [2004-11-01 7:54] | |
|
|
Patrik>> Inte enligt resultatlistan.
|
| Skrivet av: | Patrik [2004-11-01 7:19] | |
|
|
| Dg>> jag förde till och med upp laget till en 30e plats |
| Skrivet av: | stefan [2004-11-01 7:15] | |
|
|
Precis, det här gör vi om nästa år. Mer vältränade och med flera lag på startlinjen, Varför inte göra smålnadskavlen till höstens stora avslutning på säsongen för alla. daS>>Unnar du inte din storebror att få vara veckans bild? |
| Skrivet av: | fimpen [2004-10-31 22:48] | |
|
|
| Trevlig läsning! Bra skrivet DG! |
|
|
Eller som Olsson uttryckte det när han klev av på Fredsgatan: "-Hej då grabbar, vi ses på Måsen..."
Tack för en trevlig helg och ett snabbt och bra reportage! Den som har fler (och bättre) bilder kan gärna välja ut de bästa och skicka dem till mig så kan det kanske bli en ny veckans bild också. |
|
|
|
 |