 |
|
|
|
Kommentera nyheten Succé i 25-manna!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Jag både nämnde och glömde... Naturligtvis ett jättetack även till er som åker med och gör en kanoninsats med coachningen! |
| Skrivet av: | Axel [2004-10-12 14:36] | |
|
|
Calle, Groth>> Ja, det var läskigt att stå där bredvid er fight.
Harlén>> Tror det är dags för dig att rycka in med en samtalsgrupp tillsammans med ovanstående... :o) |
| Skrivet av: | Calle [2004-10-11 14:20] | |
|
|
| JoV>> Inte jag heller, det var ju ju en riktig cirkus. Tror inte vi skulle lyckats ro det iland själva utan er hjälp, jag var riktigt skakis långt in på sträckan... |
| Skrivet av: | JoV [2004-10-11 14:15] | |
|
|
Instämmer med Peiza att coachningen var ett sant nöje.
Calle>> Vågar inte tänka på hur det kunnat slutat ifall ni på 5:e fått klarat er själva...... |
| Skrivet av: | Albin [2004-10-11 13:30] | |
|
|
Kan det bli bättre?
Vaknar vid 4-tiden på lördagmorgonen med rejält ont i halsen. Aj, aj inget 25manna för min del. Smyger ner till Jonas vid 5.30 och lämnar återbud för att sedan somna om till framåt 8-tiden. Skönt med lite sovmorgon...
Lite bättre i halsen så vi bestämmer oss för en utflykt till Kilsbergen för att äta upp all färdig matsäck. En lätt promenad från Dammenlägret till vindskyddet söder om Björktjärn där pannkakor, rostbiffsmörgåsar och varmsaft avnjuts i höstsolen.
Återvänder hemåt efter ett par timmar och slår på datorn för att kolla om det finns några resultat från 25manna. Vad finner man? KFUM längre upp än vad jag tror någon drömt om, viss bland de 40 men under 30 ut på sista sträckan var oväntat. Kollar igen efter någon halvtimme. 25:a! Grymt bra!
Grattis till alla som sprang i laget till en kanoninsats! kul att vi i KFUM också kan ha flyt och inte bara springa på vår kapacitet utan även bättre i bland.
Så till sist svaret på frågan på första raden. Att själv fått vara med i laget på plats hade givetvis varit bättre. Men när det inte gick, så kommer upplevelsen av en underbar dag i skogen tillsammans med familjen, när klubbkompisarna kämpar till sig fina placeringar på annat håll bara steget bakom. |
| Skrivet av: | Groth [2004-10-11 13:05] | |
|
|
Tack till alla som jobbat innan och under kavlen!! Äntligen får vi till det hyfsat (?!) på en kavle...
Men är det någon som vet om kartorna finns i stugan eller vart dom nu kan vara? |
| Skrivet av: | stefan [2004-10-11 12:04] | |
|
|
| Bra jobbat alla inblandade, Alla som kämpade innan helgen för att få ihop 3 lag och alla logistik runtomkring samt till alla som kämpade i skogen under dagen. |
|
|
| 1.96>>> Pecka försökte ladda upp ett galleri, men tyvärr var serverkontot fullt. Vi jobbar på en lösning. |
| Skrivet av: | 1.96 [2004-10-11 11:23] | |
|
|
| Går det möjligen att få in mer bilder från 25 manna i fotogalleriet? Det har ju inte hänt något där sen Spanien, och då har ju storheter som bla timila passerat! Vet ju att det fanss många kameror på plats i bl a Kallins nävar. Vore kul att se riktigt många löparbilder på folk! |
| Skrivet av: | Peiza [2004-10-11 11:15] | |
|
|
| Verkligen kul med en rapport Oskar! Och vad det gäller coachningen så var det bara ett sant nöje =) |
|
|
| Jag både nämnde och glömde... Naturligtvis ett jättetack även till er som åker med och gör en kanoninsats med coachningen! |
|
|
|
 |