 |
|
|
|
Kommentera nyheten Nattugglan 2007 Anmälan senast 4/9
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | culin [2007-09-04 12:16] | |
|
|
Har anmält mig till bana 2, men om jag är ensam från klubben så byter jag gärna till bana 1 och tampas med pojkarna små om klubbtiteln. Hoppas det går att byta.
|
| Skrivet av: | culin [2007-09-04 12:16] | |
|
|
Har anmält mig till bana 2, men om jag är ensam från klubben så byter jag gärna till bana 1 och tampas med pojkarna små om klubbtiteln. Hoppas det går att byta.
|
| Skrivet av: | C-G [2007-08-13 10:21] | |
|
|
| Alla banor gör det, ju längre de är ju mer går de i det nya området. |
|
|
| Äntligen höst och Nattuglan! Vilka banor kommer in i området som inte använts på 25 år? |
|
|
|
 |