INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Helgens träning

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: culin [2006-06-09 21:00]
Kommer med på söndag o tränar lite i skogen. Bollträningen avstår jag och åker hem efter doppet i Klockhammar. Har bil och kan erbjuda platser för de som inte avser träna med boll. Kommentera gärna här så jag kan planera körningen.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2006-06-11 8:24]
Alla>>Det är bara dyka upp idag, kartorna räcker åt alla.

Skrivet av: saragarpenlund [2006-06-10 22:03]
sen anmälan, me jag skulle vilja komma i morgon (söndag) om det går
bra...?

Skrivet av: sus [2006-06-10 20:37]
Kommer på söndag

Skrivet av: Snorkfröken [2006-06-10 15:03]
Kommer på söndag

Skrivet av: culin [2006-06-09 21:00]
Kommer med på söndag o tränar lite i skogen. Bollträningen avstår jag och åker hem efter doppet i Klockhammar. Har bil och kan erbjuda platser för de som inte avser träna med boll. Kommentera gärna här så jag kan planera körningen.

Skrivet av: Öberg [2006-06-09 9:03]
Stefan--> Bra att du tar med fotboll! Vi kanske kan träna in några frisparksvarianter till matcherna i Åbo....

Skrivet av: da Silva [2006-06-09 8:11]
Löken, Carlberg>>> Jag drar igång 08.00 och ansluter sedan till er med sikte på 4 timmar... Nej kanske inte, men dyker förhoppningsvis upp kl 9!

Skrivet av: Löken [2006-06-08 22:15]
Jag och Carlberg kommer köra 3h i lugn fart med start från Ånnaboda kl. 09.00. Vi kommer att ansluta till er andra kl. 10.00. Men självklart så ser vi några som glider med på 3h passet...
Jag måste starta 09.00 för att jag ska på annat skoj kl. 13.