 |
|
|
|
Kommentera nyheten Helgens träning
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | culin [2006-06-09 21:00] | |
|
|
| Kommer med på söndag o tränar lite i skogen. Bollträningen avstår jag och åker hem efter doppet i Klockhammar. Har bil och kan erbjuda platser för de som inte avser träna med boll. Kommentera gärna här så jag kan planera körningen. |
| Skrivet av: | stefan [2006-06-11 8:24] | |
|
|
| Alla>>Det är bara dyka upp idag, kartorna räcker åt alla. |
|
|
sen anmälan, me jag skulle vilja komma i morgon (söndag) om det går bra...? |
| Skrivet av: | sus [2006-06-10 20:37] | |
|
|
| Kommer på söndag |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-06-10 15:03] | |
|
|
| Kommer på söndag |
| Skrivet av: | culin [2006-06-09 21:00] | |
|
|
| Kommer med på söndag o tränar lite i skogen. Bollträningen avstår jag och åker hem efter doppet i Klockhammar. Har bil och kan erbjuda platser för de som inte avser träna med boll. Kommentera gärna här så jag kan planera körningen. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-06-09 9:03] | |
|
|
| Stefan--> Bra att du tar med fotboll! Vi kanske kan träna in några frisparksvarianter till matcherna i Åbo.... |
|
|
| Löken, Carlberg>>> Jag drar igång 08.00 och ansluter sedan till er med sikte på 4 timmar... Nej kanske inte, men dyker förhoppningsvis upp kl 9! |
| Skrivet av: | Löken [2006-06-08 22:15] | |
|
|
Jag och Carlberg kommer köra 3h i lugn fart med start från Ånnaboda kl. 09.00. Vi kommer att ansluta till er andra kl. 10.00. Men självklart så ser vi några som glider med på 3h passet... Jag måste starta 09.00 för att jag ska på annat skoj kl. 13. |
|
|
|
 |