INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten LoMa - Runt

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: bosse [2004-10-20 16:41]
rolig tävling med utvecklingsmöjligheter,
personligen tyckte jag nog att man kunde ha sprungit
alla varven trots att segrarna gått i mål,

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Lollo och Maria [2004-10-23 21:44]
Hallå! Ville bara tacka alla som ville vara med på vår tävling. Vi tar gärna emot både possitiva och negativa komentarer för vidare utvekling av tävlingen till nästa år. Hoppas det var en rolig upplevelse och att ni kommer tillbaka... Ses nästa år!

Skrivet av: Peiza [2004-10-21 16:35]
Bo och Karl>> Det bästa är nog om ni kan framföra det till arrangören Karlslunds IF Skidor http://www.karlslundsif.ovation.se/

Skrivet av: kalle [2004-10-21 14:16]
Håller med bosse kör att alla ska springa fem varv som en vanlig tävling.
Annars va allt perfekt!

Skrivet av: bosse [2004-10-20 16:41]
rolig tävling med utvecklingsmöjligheter,
personligen tyckte jag nog att man kunde ha sprungit
alla varven trots att segrarna gått i mål,

Skrivet av: Pecka [2004-10-17 23:11]
Annette>>Grattis till seger! Grattis även till Emma som segrade enligt vanligvis felunderättade lokaltidningen

Skrivet av: Peiza [2004-10-17 21:47]
Thomas>>Jag har inga fler bilder tyvärr.

Repotaget i NA finns här: http://na.se/artikel.asp?intId=804169#

Skrivet av: Thomas Ingvarsson [2004-10-17 16:33]
Har ni möjligtvis fler bilder på andra deltagare från LoMa loppet som ni skulle kunna sätta in i er fotogalleri? Vi är flera deltagare som önskar få se några bilder på oss.

MVH Thomas

Skrivet av: skistar [2004-10-16 17:37]
resultat på http://www.karlslundsif.ovation.se/

Fotografen>> Jag tar gärna emot några bra bilder till en nyhet på KIF-sidan