 |
|
|
|
Kommentera nyheten Tisdagsträning 30/8
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | björn [2005-08-30 16:36] | |
|
|
Jag kommer men har ingen egen karta.Kan jag låna en?
|
| Skrivet av: | björn [2005-08-30 16:36] | |
|
|
Jag kommer men har ingen egen karta.Kan jag låna en?
|
|
|
| Jag kommer, har ingen egen karta. |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-08-29 22:20] | |
|
|
| Ingen kompis imorgon! Kommer 17.30 till K-lund! |
| Skrivet av: | stefan [2005-08-29 21:38] | |
|
|
| samling 17:30 Karlslund |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-08-29 20:45] | |
|
|
| Jag har tänkt att springa imorgon. Jag har kanske en kompis med mig. Jag har egen karta. Om det finns kartor över så är det ju smidigare om hon får en egen. Annars delar vi på min. Avresa? |
|
|
| Jag kommer, men har ingen egen karta |
| Skrivet av: | björn [2005-08-29 20:21] | |
|
|
| Hur dags samlas vi? |
| Skrivet av: | Emma [2005-08-29 18:19] | |
|
|
Jag kommer och tar med min egen karta
|
| Skrivet av: | Piraten [2005-08-29 16:39] | |
|
|
| Jag kommer gärna och har ingen egen karta. |
|
|
| Jag tänkte ju vara med då men inte springa så där himla långt, vilket betyder max 4 km med mina mått mätt. Ev. lyckas jag få med mig Ida också. |
|
|
|
 |