 |
|
|
|
Kommentera nyheten USM Träningspaket - nu med arbetsschema
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | albin [2004-07-26 10:42] | |
|
|
| Jag kan ta ett frukostpass |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-07-28 9:50] | |
|
|
| Jag och Jessica vill gärna jobba på kvällsfikat på måndagen. |
| Skrivet av: | albin [2004-07-26 10:42] | |
|
|
| Jag kan ta ett frukostpass |
| Skrivet av: | Tjomp [2004-07-25 23:20] | |
|
|
| Tar ett pass, gärna frukost när familjen ändå sover... |
| Skrivet av: | Pontus [2004-07-17 12:25] | |
|
|
| Jag kan ta ett frukostpass måndag eller tisdag. |
| Skrivet av: | Öberg [2004-07-15 11:20] | |
|
|
| Jag kan vara med när det behövs...Gärna luncher då jag ändå är ledig och frugan inte är det..... |
|
|
| Axel>>> Sätt upp mig där det behövs. |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-07-13 10:25] | |
|
|
| Jag vill jobba några kvällsfikor. |
| Skrivet av: | Emma [2004-07-12 10:23] | |
|
|
| Axel>> Jag kan hjälpa till på em/kväll. Jobbar till 16.00 |
| Skrivet av: | dg [2004-07-11 19:45] | |
|
|
| Axel>> Jag kan ta något pass. |
| Skrivet av: | Axel [2004-07-11 17:45] | |
|
|
| Jag vill hjälpa till! |
|
|
|
 |