INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Dags för JUKOLA (uppdaterad)

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Widdas [2008-06-12 11:33]
Stefan!!!

Läs informationen igen. Det finns frukost på båten nu. Åtminstone för 26 stycken. Skall försöka få fram ett par till.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Widdas [2008-06-12 11:33]
Stefan!!!

Läs informationen igen. Det finns frukost på båten nu. Åtminstone för 26 stycken. Skall försöka få fram ett par till.

Skrivet av: stefan [2008-06-12 11:16]
Tycker Axels:s förslag lät bra.
Annars kan vi sitta i korridoren på båten och koka gröt på trangiakök, det fungerar ju också.

Skrivet av: Axel [2008-06-11 12:38]
Jag röstar för en frukost när vi kommit iland, medhavd blir nog lite torftig.

Tips som jag hört andra klubbar gjort>> Kolla med hotellet i hamnen i Åbo, ligger precis vid terminalen om vi kan äta frukost där när vi kommer i land. Då får vi förhoppningsvis en bra frukost också.
http://book.bestwestern.com/bestwestern/productInfo.do?propertyCode=91051

Vad tror du Widén?

Skrivet av: Pionhed [2008-06-11 11:41]
Jag röstar nog för frukost på land vid nåon slags matbutik.

Förövrigt, viktig info från Jukolas hemsida: "Det är strängt förbjudet att löpa över gårdsplan eller tomtar." =)

Skrivet av: Balken [2008-06-11 10:16]
Chewie>> När kommer du till Stockholm? Svänga förbi Saltsjökvarn och joina mig ner till terminalen?

Frukost>> Det ordnar sig... på nått sätt...

Skrivet av: Kristin & Oskar [2008-06-11 8:43]
Vad gäller frukost är vi flexibla och rättar oss efter majoritetens vilja.

Skrivet av: Chewie [2008-06-11 8:01]
Glömde ju skriva om frukosten. Jag kan tänka mig att ta med egen eller att stanna strax efter landgång och äta.

Skrivet av: Chewie [2008-06-11 7:59]
Kanon!! Jag ansluter Stadsgården runt kl. 19.01:20 på fredag, ses där :)