INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten 10MILA 2006 Sökes - Kartplanksbyggare MER INFO

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Widdas [2006-04-21 23:15]
Jag ämnar dyka upp så snart som möjligt på söndagsmorgonen. Dock inte före 08:30.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Balken [2006-04-22 12:41]
Jag kommer med en hammare

Skrivet av: Sara K [2006-04-22 11:43]
Jag kommer också och bygger. Åker med Janne, vi har nog plats för fler om han inte lovar bort dem idag i Stigtomta...

Skrivet av: stefan [2006-04-22 10:57]
Anette>>Du vann, jag lyckades inte alls bra med att ragga folk.
pecka>>Jag kommer.

Skrivet av: Lasse A [2006-04-22 0:54]
Micke F & Lasse A kommer nån gång mellan 9 & 10

Skrivet av: Widdas [2006-04-21 23:15]
Jag ämnar dyka upp så snart som möjligt på söndagsmorgonen. Dock inte före 08:30.

Skrivet av: Pecka [2006-04-21 21:17]
Härligt tjejer! Er kan man lita på!

Jag har plats för två i bilen om någon vill åka med.

Skrivet av: Snorkfröken [2006-04-21 19:37]
Kristin J kan bygga, men avviker någon gång efter ca 13

Skrivet av: Emma [2006-04-21 19:01]
Jag kan hjälpa till att bygga. Börjar gärna också lite tidigare.

Skrivet av: Niklas S [2006-04-19 21:44]
Pecka> Jag kommer! Kan gärna börja redan kl:8:30-9:00 om det är möjligt, så blir det lite mer kvar av eftermiddagen.

Skrivet av: Pecka [2006-04-18 23:20]
Pirate>>OK Missuppfattning av mig. Hoppas att fler tycker som Du. DG och CG får väl kommendera träning i annat fall?