 |
|
|
|
Kommentera nyheten NATTUPPFÖLJNING 6 o 7 nov. Mässan stängd!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Clobbis [2007-11-06 16:55] | |
|
|
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | stina [2007-11-05 23:16] | |
|
|
| jag räknar med att komma imogron! |
|
|
| kan tyvärr inte komma imorgon... |
|
|
| Vad tänker jag med? Jag jobbar länge på tisdag och hinner antagligen inte till kl 18.00. Ska försöka få dit våra lampor i alla fall. |
| Skrivet av: | Anette C [2007-11-04 19:52] | |
|
|
| Jag kommer på tisdag. Jag tar med alla lampor vi har, 4 st tror jag. |
| Skrivet av: | Emma [2007-11-04 10:29] | |
|
|
| Jag kommer på tisdag. |
| Skrivet av: | lovisa [2007-11-01 12:27] | |
|
|
| Jag kommer nog båda dagarna. |
| Skrivet av: | Ing-Marie o Lars H [2007-11-01 8:20] | |
|
|
| Vi kommer på tisdag. |
|
|
|
 |