 |
|
|
|
Kommentera nyheten 25-manna (uppdaterade lag 9/10)
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
Anmäler mig som reserv om det behövs :-)
|
|
|
| Vill åka med bussen men hur meddelar jag Stefan? |
|
|
Peter Åslund>> Du kan ju prova att ringa…mobilnummer från matrikeln 070-441 18 49 :) |
|
|
| Vill åka med bussen men hur meddelar jag Stefan? |
| Skrivet av: | UK [2025-10-09 19:57] | |
|
|
| Veronica>>> Noterat! :) |
|
|
Anmäler mig som reserv om det behövs :-)
|
| Skrivet av: | stefan [2025-10-09 16:32] | |
|
|
Det rullar en minibuss på lördagsmorgonen lite före stora bussen. Den åker sa att man ska vara i god tid för start och andrasträckslöpare. Finns några platser kvar för övriga. Just nu i den Albin, Emma, Elsa, Mats och Anna. |
| Skrivet av: | stefan [2025-10-07 9:22] | |
|
|
| Busssen avgår 06:15 från Karlslund, kom i tid! |
|
|
|
 |