 |
|
|
|
Kommentera nyheten Bemanningsplan KFUM Multisport
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Tommy [2008-06-26 15:34] | |
|
|
| Om man är flaggvakt kl. 13.00 när skall man anmäla sig vid Digerberget? |
| Skrivet av: | AA [2008-06-26 15:50] | |
|
|
| Tommy>> Bra om ni är på plats 12.45 så är det en timme kvar innan cyklisterna kommer förbi där ni ska stå. |
| Skrivet av: | Tommy [2008-06-26 15:34] | |
|
|
| Om man är flaggvakt kl. 13.00 när skall man anmäla sig vid Digerberget? |
|
|
|
 |