 |
|
|
|
Kommentera nyheten KkkK - 14 Carlslunds rättarebostad
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Tommy [2006-08-16 8:15] | |
|
|
| C-G>>Härligt reportage. Men jag minns varken huset från 1974 eller vem jag alldeles nyligen diskuterat med vad man bygger nu. Dags att söka :o) |
| Skrivet av: | Tommy [2006-08-16 8:15] | |
|
|
| C-G>>Härligt reportage. Men jag minns varken huset från 1974 eller vem jag alldeles nyligen diskuterat med vad man bygger nu. Dags att söka :o) |
|
|
|
 |