INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Teknikträning + Uppföljning Tisdag 16/8

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Tiomila-Björne [2005-08-13 17:34]
da Silva>> Kommer!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Christina Långh [2005-08-15 22:50]
Jag försöker också gärna ta mig runt en sväng. Kanske att jag lyckas övertala Ida också men jag tror inte att hon vill ha någon skuggning.

Skrivet av: Fredrik [2005-08-15 22:37]
Kommer.

Skrivet av: Kristin J [2005-08-15 22:25]
Oskar Jacobson kommer gärna.

Skrivet av: bjornlindgren [2005-08-15 21:40]
Som sagt om veteraner är välkomna är det troligt att jag dyker upp, tar vägen förbi Karlslund om någon vill åka med.

Skrivet av: birgitta a [2005-08-14 15:21]
Får även en veteran testa en bana? I så fall är jag intresserad av en bana.

Skrivet av: Tiomila-Björne [2005-08-13 17:34]
da Silva>> Kommer!

Skrivet av: Calle [2005-08-12 20:53]
jag kommer

Skrivet av: da Silva [2005-08-12 11:20]
Kommer. Undrar om Tiomila-Björne kommer?

Skrivet av: Snorkfröken [2005-08-11 16:57]
Kommer om förkylningskiten släpper.

Skrivet av: Axel [2005-08-11 12:38]
Kommer om förkylningskiten släpper.