 |
|
|
|
Kommentera nyheten LoMa - Runt
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
Har ni möjligtvis fler bilder på andra deltagare från LoMa loppet som ni skulle kunna sätta in i er fotogalleri? Vi är flera deltagare som önskar få se några bilder på oss.
MVH Thomas |
| Skrivet av: | Lollo och Maria [2004-10-23 21:44] | |
|
|
| Hallå! Ville bara tacka alla som ville vara med på vår tävling. Vi tar gärna emot både possitiva och negativa komentarer för vidare utvekling av tävlingen till nästa år. Hoppas det var en rolig upplevelse och att ni kommer tillbaka... Ses nästa år! |
| Skrivet av: | kalle [2004-10-21 14:16] | |
|
|
Håller med bosse kör att alla ska springa fem varv som en vanlig tävling. Annars va allt perfekt! |
| Skrivet av: | bosse [2004-10-20 16:41] | |
|
|
rolig tävling med utvecklingsmöjligheter, personligen tyckte jag nog att man kunde ha sprungit alla varven trots att segrarna gått i mål,
|
| Skrivet av: | Pecka [2004-10-17 23:11] | |
|
|
| Annette>>Grattis till seger! Grattis även till Emma som segrade enligt vanligvis felunderättade lokaltidningen |
|
|
Har ni möjligtvis fler bilder på andra deltagare från LoMa loppet som ni skulle kunna sätta in i er fotogalleri? Vi är flera deltagare som önskar få se några bilder på oss.
MVH Thomas |
|
|
|
 |