INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Udda-KM [Nu med film!]

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Tävlingsledningen (matte) [2007-10-29 7:53]
Om det är så att ni vill vara med och spela men har ingen att spela med, skriv då här. Om ni inte får svar så löser vi det.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Stina, Lovisa och Claes [2007-11-04 18:16]
vad förvånade vi blev att vi fick det svaret! Men, jaja vi säger väl så.

Skrivet av: fille [2007-11-04 16:01]
Stina, Lovisa o Claes>> Rykten är oftast osanna, som i det här fallet. Jag tror att det luktar dåliga förlorare..

Skrivet av: Matte [2007-11-04 15:55]
Stina, Lovisa o Claes>> Ja, om det var tävling i fuska så vann dom lätt!!!

Skrivet av: Stina, Lovisa o Claes [2007-11-04 12:53]
Vi hörde vissa rykten från helt säkra källor att det var lag Kamikaze som vann?! Vissa andra lär ha fuskat rejält?

Skrivet av: Tävlingsledningen [2007-11-03 10:02]
1 ZiK
2 Kamikaze
3 Lag Kejsare
4 Team Björklunds

Skrivet av: matte [2007-11-01 20:40]
Va KUL ses imorgon

Skrivet av: Karin Björklund [2007-11-01 17:06]
Nu är det bestämt! Jag och Anders änmäler oss med team björklunds! :)

Skrivet av: Tävlingsledningen [2007-11-01 16:41]
karin>> kung!
alla>> nu är vi 4 lag! fortsätt anmäla er!
nu är det också bestämt att det blir "vanlig" coca-cola i markan.

Skrivet av: Karin Björklund [2007-11-01 16:11]
Tjenare! Låter som om jag utmanas! ;D Haha, vet inte om jag har ett lag, har jag det?! =D
Har inte spelet men läste mig till att det är lungt ändå? Anmäler härmed iaf mitt intresse tills vidare.

Skrivet av: matte [2007-10-29 21:08]
fille>> Hur ??