 |
|
|
|
Kommentera nyheten ÖLOF ordnar Sportident-kurs
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | TÖLOF [2007-03-06 10:18] | |
|
|
| Björn Lindgren har nappat men jag tycker några till från YMCA borde komma. |
| Skrivet av: | H-G [2007-03-06 18:16] | |
|
|
| Tyvärr ... jag jobbar den helgen |
| Skrivet av: | Peiza [2007-03-06 11:00] | |
|
|
| Jag är bortrest då. |
| Skrivet av: | TÖLOF [2007-03-06 10:18] | |
|
|
| Björn Lindgren har nappat men jag tycker några till från YMCA borde komma. |
|
|
|
 |