 |
|
|
|
Kommentera nyheten Teknikläger i Sälen - Reseinfo & matansvariga
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Jag är intresserad av att följa med. |
| Skrivet av: | Aläng [2008-06-12 21:43] | |
|
|
| Jenny och jag följer gärna med. |
| Skrivet av: | piraten [2008-06-12 14:48] | |
|
|
| JohanE>> Det går att ordna. |
| Skrivet av: | JohanE [2008-06-12 9:53] | |
|
|
| Jag är intresserad av Sälenläger om det finns stugplats kvar |
| Skrivet av: | Björne [2008-06-09 23:12] | |
|
|
| Boka plats åt mig tack! |
|
|
| Jag är intresserad av att följa med. |
| Skrivet av: | Piraten [2008-06-03 19:20] | |
|
|
| Martin Regborn>> Inga problem. |
| Skrivet av: | BjörnL [2008-06-02 18:43] | |
|
|
| Erik L vill gärna hänga med lör-tis. |
|
|
| Skulle vilja hänga med lördag+söndag om det går bra. Finns det möjlighet att få skjuts upp? Ska på Rikslägret sen på måndagen och blir då upphämtad i Sälen |
| Skrivet av: | Axel [2008-05-30 8:48] | |
|
|
| Bra initiativ, men vi är tyvärr bortresta... |
| Skrivet av: | Löken [2008-05-29 20:28] | |
|
|
| Jag är på. Blir en fin uppladdning inför multisporten... |
|
|
|
 |