 |
|
|
|
Kommentera nyheten Ny ungdomsuppföljning 29 o 30 maj!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Susanne E [2007-05-30 15:46] | |
|
|
| Kan tyvär inte komma idag, innebär att det blir minus två barn också. |
| Skrivet av: | Susanne E [2007-05-30 15:46] | |
|
|
| Kan tyvär inte komma idag, innebär att det blir minus två barn också. |
| Skrivet av: | Kristin J [2007-05-30 15:42] | |
|
|
| Jag hinner komma idag (onsdag) |
| Skrivet av: | NormanK [2007-05-29 7:41] | |
|
|
| Måste tyvärr ändra - Jag kommer imorgon, onsdag, istället. Detta p g a jobbet. |
| Skrivet av: | victoria [2007-05-28 20:40] | |
|
|
| kommer onsdag också! |
| Skrivet av: | krissi [2007-05-28 20:39] | |
|
|
| jag kommer både tisdag och onsdag! |
| Skrivet av: | victoria [2007-05-28 20:12] | |
|
|
| jag kommer imorrn! |
| Skrivet av: | Jennie B [2007-05-28 17:52] | |
|
|
| Jag kommer imorgon tisdag |
| Skrivet av: | stina [2007-05-28 16:49] | |
|
|
| jag kommer imorrn |
| Skrivet av: | Suss E [2007-05-28 16:07] | |
|
|
| Kommer på onsdag, kanske ev. tisdag också. |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-28 15:50] | |
|
|
| Har jour på brandkåren hela veckan tyvärr :(. |
|
|
|
 |