INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Långberget läger V6

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Stoffe [2005-01-29 15:00]
Nyss hemkommen från Långberget (fre 28/1) kan jag rapportera följande:

Mycket bra spårförhållanden (konstsnö+natursnö) på sk. Toinibanan (vilket för övrigt är ett mycket fint spår) (3,5,10 km) men i övrigt ganska knappt med snö och flera spår är inte åkbara. Det sk. Vasaloppsspåret (23km) var inget vidare där stenar och bark går igenom spåren.

I övrigt var det mycket folk Tors-sön i sporthotellet och spåren var också förhållandevis fulla med folk.


10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2005-02-03 12:49]
mjg>>OK! Tråkigt, Nu finns det en plast kvar, Jag vet att Ari är sugen på den. Annars så är det först till kvarn som gäller.

Skrivet av: mjg [2005-02-03 9:21]
Steffo>> Nu, jag kommer inte.

Skrivet av: stefan [2005-02-01 7:06]
gurra>>Hur länge håller den på? Kan ju bli så att en hel bil går senare, men det får vi kolla upp, Eller är det så att du inte vågar vara utan någon av dina större bröder :). Om det nu skulle bli så att Martin inte heller kan.
martin>>När bestämmer du dig?

Skrivet av: gurra [2005-01-31 18:07]
Jag har halkörning på torsdagen så jag kommer definivt inte kunna åka upp till långberget. Någon annan får ta min plats, tyvärr...

Skrivet av: mjg [2005-01-31 9:47]
Jag har upptäckt att det blir en logistisk mardröm för mig att ta mig fram och
tillbaka till Långberget. Andra saker pockar också på uppmärksamhet den
helgen så jag börjar bli mer benägen att droppa skidhelgen, speciellt om
snötillgången är laber.

Skrivet av: Per Eklöf [2005-01-31 8:04]
Nu har jag anmäla mig via anmälningssidan. Det ska bli skoj.

Skrivet av: Stoffe [2005-01-29 15:00]
Nyss hemkommen från Långberget (fre 28/1) kan jag rapportera följande:

Mycket bra spårförhållanden (konstsnö+natursnö) på sk. Toinibanan (vilket för övrigt är ett mycket fint spår) (3,5,10 km) men i övrigt ganska knappt med snö och flera spår är inte åkbara. Det sk. Vasaloppsspåret (23km) var inget vidare där stenar och bark går igenom spåren.

I övrigt var det mycket folk Tors-sön i sporthotellet och spåren var också förhållandevis fulla med folk.


Skrivet av: stefan [2005-01-26 15:54]
mjg>>Risken är nog att vi kör över Karlskoga-Filipstad.

Skrivet av: mjg [2005-01-26 12:58]
Ni som kör: Vilken väg kör man till Långberget? Jag kommer från väster och
räknar med att enklast vägen är via Karlstad. Så, går det att bli upplockad i
Karlstad/Kil?