INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Provlöpning till Sprint-DM

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Stålis-banläggare [2004-04-01 11:17]
Ni som inte vet det ännu kommer stora stenen mitt på kartklippet vara "boet" för samtliga banor.
Björne >> Kan du kolla ikväll om stenen finns kvar och ringa mig sen?

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: da Silva [2004-04-02 8:21]
För er som var i klubbstugan igår och letade efter sprintkartor kan meddelas att alltihop tyvärr bara var ett s.k. aprilskämt. Nej, alltså inte att det ska delas ut DM-medaljer för att springa orientering i stans mest utsprungna skog, men det andra.

Skrivet av: Stålis-banläggare [2004-04-01 11:17]
Ni som inte vet det ännu kommer stora stenen mitt på kartklippet vara "boet" för samtliga banor.
Björne >> Kan du kolla ikväll om stenen finns kvar och ringa mig sen?

Skrivet av: JoV [2004-04-01 10:32]
Bra. Då kommer kontrollerna sitta rätt. Sjögren och Björn är ju anmälda till tävlingen, och dom om några lär ju hitta där.