 |
|
|
|
Kommentera nyheten Ladda lamporna till Jukola
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-06-13 23:17] | |
|
|
| Jag laddar tre HID batterier, men ta med egen sele ni som ska ha dem. |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-06-13 23:17] | |
|
|
| Jag laddar tre HID batterier, men ta med egen sele ni som ska ha dem. |
| Skrivet av: | Anders [2006-06-13 12:56] | |
|
|
| Finns det ytterligare någon som har ett pannlampsbatteri som jag kan få låna på jukola? Jag har ett som räcker en dryg timme på 20w, men om någon har ett större så vore det bra! |
|
|
|
 |