INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Novembersprinten

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Sara K [2007-11-06 16:26]
Jag och Janne kan ta bil. Nu är den lagad så inte bensinen rinner ut :)

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: torbjornjansson [2007-11-08 13:41]
Jag åker med släkten på lördag och finns på plats från början.

Skrivet av: Kattis [2007-11-06 18:05]
Vill gärna återuppleva hur det känns att åka i en Volov S40, så Sara och Janne, kan vi fylla er bil?

Skrivet av: Sara K [2007-11-06 16:26]
Jag och Janne kan ta bil. Nu är den lagad så inte bensinen rinner ut :)

Skrivet av: Ch [2007-11-06 12:21]
LillGarpen behöver plats i en bil

Skrivet av: Balken [2007-11-06 10:49]
Jag och Kattis åker gärna med i någon bil.

Skrivet av: BjörnL [2007-11-05 23:14]
Erik L behöver plats i någon bil.

Skrivet av: Matthias [2007-11-05 21:51]
Jag åker gärna med i någon tidig bil. Går på i A-sund.

Skrivet av: Axel [2007-11-05 20:06]
Jag kan ta min bil för första avfärden. Går i fyra st, fem st lite trängre.

Skrivet av: Peiza [2007-11-05 16:33]
Jag har full tillgång till Corsan, fem stora kan få plats.

Skrivet av: stefan [2007-11-05 10:37]
Groth>>klart man fixar att leka med axel en stund om han står ut!