 |
|
|
|
Kommentera nyheten Gympa börjar på fredag 17/11 kl.18!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Sara K [2006-10-19 16:08] | |
|
|
| Kan ju vara ett skönt sätt att inleda helgen på. Jag säger: kör! |
| Skrivet av: | Amélie [2006-10-24 22:08] | |
|
|
| Kanonbra! Passar utmärkt om man kommer hem över helgen! |
| Skrivet av: | Kattis [2006-10-19 20:21] | |
|
|
| Veckopendlaren gillar fredagar! |
| Skrivet av: | Linda [2006-10-19 16:46] | |
|
|
| Ap-bra säger jag! Jag drar med mig Erik och kommer absolut! |
| Skrivet av: | Emma [2006-10-19 16:17] | |
|
|
| Jag tycker gympa på fredag passar bra. Kan man äta lite extra godis sen med gott samvete |
| Skrivet av: | Sara K [2006-10-19 16:08] | |
|
|
| Kan ju vara ett skönt sätt att inleda helgen på. Jag säger: kör! |
| Skrivet av: | Anders [2006-10-19 12:35] | |
|
|
| Det har ju funkat bra med fredagar förr, så det gör det säkert nu också! |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-10-19 11:56] | |
|
|
| Måndagar är förstås bättre än fredagar men om det inte finns något alternativ så funkar det. |
|
|
|
 |