INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Lagen till Jukola klara

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Salo-Jukola [2006-05-31 21:24]
Brynäs>> Vi är djupt besvikna på uttagningen men hoppas att Salo-Calle bjuder på en riktigt fin show på första sträckan.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Peiza [2006-05-31 22:58]
One96>> Jaha är det därför du börjat simträna... ;)

Skrivet av: Salo-Jukola [2006-05-31 21:24]
Brynäs>> Vi är djupt besvikna på uttagningen men hoppas att Salo-Calle bjuder på en riktigt fin show på första sträckan.

Skrivet av: Calle [2006-05-31 21:21]
Brynäs>> Jag är också oförstående...

Skrivet av: One96 [2006-05-31 21:19]
För i tredjelaget är vi ett gäng som är näst bäst, och så jag!
Hoppas vi hinner med färjan nu...

Skrivet av: da Silva [2006-05-31 9:58]
Brynäs>>> Givetvis för att vi ska kunna få in två lag topp 100. Det känns förtröstansfullt att vi har två lag där så gott som alla är bäst! Och det säger väl en hel del om hur bra även tredjelaget lär vara, det här blir kul!!

Skrivet av: Brynäs [2006-05-31 9:18]
Calle säger till mig att han är bäst. Varför springer han då inte i första-laget?