 |
|
|
|
Kommentera nyheten Lagen till Jukola klara
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Salo-Jukola [2006-05-31 21:24] | |
|
|
| Brynäs>> Vi är djupt besvikna på uttagningen men hoppas att Salo-Calle bjuder på en riktigt fin show på första sträckan. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-05-31 22:58] | |
|
|
| One96>> Jaha är det därför du börjat simträna... ;) |
| Skrivet av: | Salo-Jukola [2006-05-31 21:24] | |
|
|
| Brynäs>> Vi är djupt besvikna på uttagningen men hoppas att Salo-Calle bjuder på en riktigt fin show på första sträckan. |
| Skrivet av: | Calle [2006-05-31 21:21] | |
|
|
| Brynäs>> Jag är också oförstående... |
| Skrivet av: | One96 [2006-05-31 21:19] | |
|
|
För i tredjelaget är vi ett gäng som är näst bäst, och så jag! Hoppas vi hinner med färjan nu... |
|
|
| Brynäs>>> Givetvis för att vi ska kunna få in två lag topp 100. Det känns förtröstansfullt att vi har två lag där så gott som alla är bäst! Och det säger väl en hel del om hur bra även tredjelaget lär vara, det här blir kul!! |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-05-31 9:18] | |
|
|
| Calle säger till mig att han är bäst. Varför springer han då inte i första-laget? |
|
|
|
 |