 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träning tisdag 18/5
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pontus [2004-05-17 21:02] | |
|
|
| Det går bra, vi satsar på att vara där 1730 |
| Skrivet av: | stefan [2004-05-18 8:03] | |
|
|
| Ta med en egen plastficka! |
| Skrivet av: | Cassius [2004-05-18 8:00] | |
|
|
| Jag ställer upp men behöver hjälp med skjuts dit upp. Ngn som har plats? |
| Skrivet av: | Pontus [2004-05-17 21:02] | |
|
|
| Det går bra, vi satsar på att vara där 1730 |
| Skrivet av: | stefan [2004-05-17 13:11] | |
|
|
Janne>>Jupp det är parkeringen till badet. Är det otäckt väder så tar vi det vida Alfernas klubbstuga. |
| Skrivet av: | Axel [2004-05-17 12:04] | |
|
|
| Groth>> Vi finns där från 17.30 så det är ok. |
| Skrivet av: | Holma [2004-05-17 9:56] | |
|
|
| Jag kan tänka mig att hjälpa till att sätta ut om det behövs. Ska i alla fall upp och springa lite. Någon som har cykelställ och vill skjutsa upp en cykel åt mig? Tänkte cykla hem. |
| Skrivet av: | Patrik [2004-05-17 9:52] | |
|
|
| Funkar för mig..kan också köra igång innan 17,45 |
| Skrivet av: | Groth [2004-05-17 8:58] | |
|
|
| Det funkar, startar gärna tidigare än 17.45 |
| Skrivet av: | Piraten [2004-05-17 8:43] | |
|
|
| Är 17:45 vid badet. |
| Skrivet av: | Sjögren [2004-05-16 20:12] | |
|
|
| Mina jag ställer upp med fullt mannskap =) |
|
|
|
 |