INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träning tisdag 18/5

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Pontus [2004-05-17 21:02]
Det går bra, vi satsar på att vara där 1730

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2004-05-18 8:03]
Ta med en egen plastficka!

Skrivet av: Cassius [2004-05-18 8:00]
Jag ställer upp men behöver hjälp med skjuts dit upp. Ngn som har plats?

Skrivet av: Pontus [2004-05-17 21:02]
Det går bra, vi satsar på att vara där 1730

Skrivet av: stefan [2004-05-17 13:11]
Janne>>Jupp det är parkeringen till badet.
Är det otäckt väder så tar vi det vida Alfernas klubbstuga.

Skrivet av: Axel [2004-05-17 12:04]
Groth>> Vi finns där från 17.30 så det är ok.

Skrivet av: Holma [2004-05-17 9:56]
Jag kan tänka mig att hjälpa till att sätta ut om det behövs. Ska i alla fall upp och springa lite. Någon som har cykelställ och vill skjutsa upp en cykel åt mig? Tänkte cykla hem.

Skrivet av: Patrik [2004-05-17 9:52]
Funkar för mig..kan också köra igång innan 17,45

Skrivet av: Groth [2004-05-17 8:58]
Det funkar, startar gärna tidigare än 17.45

Skrivet av: Piraten [2004-05-17 8:43]
Är 17:45 vid badet.

Skrivet av: Sjögren [2004-05-16 20:12]
Mina jag ställer upp med fullt mannskap =)