 |
|
|
|
Kommentera nyheten Resultat från Jukolatestet
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pontan [2004-06-03 21:02] | |
|
|
| bra jobbat Per.Min första reflektion är att jag var trögstartad men att jag fick upp ångan efter berget. Mosslöpning verkar vara en stark sida hos mig. |
| Skrivet av: | Axel [2004-06-04 9:36] | |
|
|
Peiza>> Gött!
Själv ser jag hur jag lägger upp ett tempo i början som jag vill hålla, men kroknar på slutet. Dock flyttas tröttgränsen framåt hela tiden! |
| Skrivet av: | Groth [2004-06-04 9:18] | |
|
|
Bra jobbat Peiza! Mosse är alltid mumma... Ett varningens ord, spring inte och försök knyta dina byxor så de sitter uppe och hålla rätt riktning samtidigt (se min sträcktid till 2:an..). Undvik också att springa med gamnacke. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-06-03 21:57] | |
|
|
Pontan och Steffo>>Tackar... var inte så lurigt att få till när man var utvilad.
Kan för övrigt meddela att Degen och Mastern troligen hade blivit godkända om deras banalternativ hade rapporterats in. |
| Skrivet av: | stefan [2004-06-03 21:11] | |
|
|
| peiza>>Bra jobbat. |
| Skrivet av: | Pontan [2004-06-03 21:02] | |
|
|
| bra jobbat Per.Min första reflektion är att jag var trögstartad men att jag fick upp ångan efter berget. Mosslöpning verkar vara en stark sida hos mig. |
|
|
|
 |