 |
|
|
|
Kommentera nyheten Anmälan senast måndag kl 20-Rogaining 8-9/12.
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Piraten [2007-11-06 17:08] | |
|
|
| Någon som vill springa med mig? |
|
|
| Jag skulle eventuellt kunna tänka mig att springa om någon är sugen på att göra mig sällskap... |
| Skrivet av: | M&M [2007-11-06 18:16] | |
|
|
| Är i Vålådalen och åker skidor (antar jag - snö?) så jag behöver inte hitta på några ursäkter typ benet håller inte. Men det hade varit kul !! Kommer flera chanser hoppas jag. |
| Skrivet av: | Piraten [2007-11-06 17:08] | |
|
|
| Någon som vill springa med mig? |
|
|
|
 |