 |
|
|
|
Kommentera nyheten 10MILA 2006 Sökes - Kartplanksbyggare MER INFO
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Piraten [2006-04-18 23:11] | |
|
|
Pecka>> Jag talade bara för egen del men tycker att det vore lämpligt att de som ingår i herr- och dam-truppen hjälper till med detta.
Jag åker 9:30. Någon som vill med? |
| Skrivet av: | Balken [2006-04-22 12:41] | |
|
|
| Jag kommer med en hammare |
| Skrivet av: | Sara K [2006-04-22 11:43] | |
|
|
| Jag kommer också och bygger. Åker med Janne, vi har nog plats för fler om han inte lovar bort dem idag i Stigtomta... |
| Skrivet av: | stefan [2006-04-22 10:57] | |
|
|
Anette>>Du vann, jag lyckades inte alls bra med att ragga folk. pecka>>Jag kommer. |
| Skrivet av: | Lasse A [2006-04-22 0:54] | |
|
|
| Micke F & Lasse A kommer nån gång mellan 9 & 10 |
| Skrivet av: | Widdas [2006-04-21 23:15] | |
|
|
| Jag ämnar dyka upp så snart som möjligt på söndagsmorgonen. Dock inte före 08:30. |
| Skrivet av: | Pecka [2006-04-21 21:17] | |
|
|
Härligt tjejer! Er kan man lita på!
Jag har plats för två i bilen om någon vill åka med. |
|
|
| Kristin J kan bygga, men avviker någon gång efter ca 13 |
| Skrivet av: | Emma [2006-04-21 19:01] | |
|
|
| Jag kan hjälpa till att bygga. Börjar gärna också lite tidigare. |
| Skrivet av: | Niklas S [2006-04-19 21:44] | |
|
|
| Pecka> Jag kommer! Kan gärna börja redan kl:8:30-9:00 om det är möjligt, så blir det lite mer kvar av eftermiddagen. |
| Skrivet av: | Pecka [2006-04-18 23:20] | |
|
|
| Pirate>>OK Missuppfattning av mig. Hoppas att fler tycker som Du. DG och CG får väl kommendera träning i annat fall? |
|
|
|
 |