 |
|
|
|
Kommentera nyheten AnnandagsSprinten 2007
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pionhed [2007-12-26 20:39] | |
|
|
Jag röstar för att banan var 4300m! =)
Tack skall ni ha, tur att ni är mygelkunniga... |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-12-26 20:39] | |
|
|
Jag röstar för att banan var 4300m! =)
Tack skall ni ha, tur att ni är mygelkunniga... |
| Skrivet av: | Tommy [2007-12-26 19:09] | |
|
|
| Jättekul arrangemang. Stort TACK, men var inte banan 3300m? |
|
|
|
 |