INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten 1 plats kvar till Säfsen - Först tillkvarn....

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Pionhed [2007-12-10 12:57]
Jag vill också gärna med!

Tänkte de flesta åka på torsdag morgon eller kväll?

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: djn [2008-01-11 15:59]
djn och Emma anmäler sig. Anländer torsdag kväll och stannar till lördag lunch. Till kvällen väntar 30års-kalas.

Skrivet av: Linda [2008-01-09 21:36]
Linda och Erik anmäler sig.

Skrivet av: Peiza [2007-12-13 13:39]
Rättning, hockeyn är på torsdagen, obligatoriskt avdelningsmöte på fredagen.

Skrivet av: Hasse [2007-12-10 19:14]
Hans och Ulla Jonhed. Åker to em/kväll.

Skrivet av: Peiza [2007-12-10 15:27]
Synd att man bokat upp sig på hockeymatch den fredagen, Färjestad-Frölunda. Fast jag har iofs ingen skidutrustning heller.. måste till att handla det också...

Skrivet av: Pionhed [2007-12-10 12:57]
Jag vill också gärna med!

Tänkte de flesta åka på torsdag morgon eller kväll?

Skrivet av: stina [2007-12-06 21:09]
Jag vill följa med!!

Skrivet av: Kristin j [2007-12-06 17:12]
Kristin & Oskar vill gärna med!

Skrivet av: Susanne E [2007-12-05 22:13]
Jag gör som bror min och anmäler mig.

Skrivet av: Örjan [2007-12-05 22:04]
Jag följer gärna med!