INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Sista anmälan 13/1 till "Spanien 2008"

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Pionhed [2007-11-06 23:04]
Pirates Jane: Vilket boende är tilltänkt? Den där sportanläggningen med pool och gym känns schysst att ha i närheten!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Piraten [2007-11-07 10:23]
Det verkar finnas gym på alla tre varianter av boende. Utomhuspoolerna är nog stängda i februari. Marjal och La Marina har en liten inomhuspool.
Jag tror inte det finns möjlighet att laga egen mat på hotell Cabo Servera men å andra sidan är boendet lite bekvämare.
La Marina ligger i direkt anslutning till strandkartorna. Från Marjal går det lätt att jogga dit på några minuter. Eventuellt går det att jogga även från Hotellet Cabo Servera till den södra kartan.

Skrivet av: Pionhed [2007-11-06 23:04]
Pirates Jane: Vilket boende är tilltänkt? Den där sportanläggningen med pool och gym känns schysst att ha i närheten!