 |
|
|
|
Kommentera nyheten SM-silver till Christer på Gotland
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pionhed [2007-09-16 8:39] | |
|
|
| Grattis Chrille! Grymt bra! |
| Skrivet av: | Christer [2007-09-20 9:12] | |
|
|
| Tack för alla grattis |
| Skrivet av: | Hasse [2007-09-17 22:04] | |
|
|
| Grattis Christer |
|
|
Grattis Chrille, starkt jobbat! :-D
Har du några bilder med hem från helgen, skulle gärna se dig och silvermedaljen som veckans bild! |
| Skrivet av: | Peiza [2007-09-17 8:43] | |
|
|
| Snyggt jobbat. |
| Skrivet av: | stefan & sus [2007-09-17 7:55] | |
|
|
| Grattis Christer till silverpengen! |
| Skrivet av: | Löken [2007-09-16 12:17] | |
|
|
| Kanon!! Grattis... |
| Skrivet av: | stina [2007-09-16 9:05] | |
|
|
| grattis christer!!!!!!!!!!! |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-09-16 8:39] | |
|
|
| Grattis Chrille! Grymt bra! |
|
|
|
 |