INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träning Lördag och Söndag

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Pionhed [2007-01-12 15:11]
Kanon! Jag som var uppbokad på lördagen får in en distans denna veckan iallafall. Tackar!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: culin [2007-01-12 18:46]
Kommer med hund(igen) på lördagens pass om ingen något emot. Tänker komma lite längre än jag gjorde sist.
da Silva: Fick du mitt mail?

Skrivet av: stefan [2007-01-12 15:40]
Almbyiter och annat löst folk som läser nyheten är välkomna både lördag och söndag.

Skrivet av: Pionhed [2007-01-12 15:11]
Kanon! Jag som var uppbokad på lördagen får in en distans denna veckan iallafall. Tackar!

Skrivet av: da Silva [2007-01-11 22:39]
Löken>>> Låter bra, kanske kan bli ett och annat ryck i nån backe både lördag och söndag...

För övrigt kör vi nog samma koncept på lördag som i söndags, dvs dukat bord i södra Storstenshöjden efter träningen. Kan rekommenderas!

Skrivet av: Löken [2007-01-11 22:18]
Låter kanon... Jag bangar inte...