 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träning Lördag och Söndag
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pionhed [2007-01-12 15:11] | |
|
|
| Kanon! Jag som var uppbokad på lördagen får in en distans denna veckan iallafall. Tackar! |
| Skrivet av: | culin [2007-01-12 18:46] | |
|
|
Kommer med hund(igen) på lördagens pass om ingen något emot. Tänker komma lite längre än jag gjorde sist. da Silva: Fick du mitt mail? |
| Skrivet av: | stefan [2007-01-12 15:40] | |
|
|
| Almbyiter och annat löst folk som läser nyheten är välkomna både lördag och söndag. |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-01-12 15:11] | |
|
|
| Kanon! Jag som var uppbokad på lördagen får in en distans denna veckan iallafall. Tackar! |
|
|
Löken>>> Låter bra, kanske kan bli ett och annat ryck i nån backe både lördag och söndag...
För övrigt kör vi nog samma koncept på lördag som i söndags, dvs dukat bord i södra Storstenshöjden efter träningen. Kan rekommenderas! |
| Skrivet av: | Löken [2007-01-11 22:18] | |
|
|
| Låter kanon... Jag bangar inte... |
|
|
|
 |