INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Sara avgjorde distriktkaveln på USM

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Pionhed [2005-09-12 7:20]
Bravo! Jättegrattis!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Anna [2005-09-14 16:37]
Grattis SARA!!

Skrivet av: Kristin & Barbro [2005-09-12 22:28]
SARA - GRATTIS !!!!!

Skrivet av: Viktoria S [2005-09-12 18:29]
Så kul!!! Jättestort GRATTIS!!!!

Skrivet av: stefan [2005-09-12 14:23]
Grattis Sara och bra jobbar alla andra också.

Skrivet av: fimpen [2005-09-12 9:21]
DaSilva>>>Jodå, allas våran Perca fick Cred idag i tidningen för att vara den första lagledaren som fört ett distrikt till seger tre år i rad.

Kul att det gick bättre för dig på stafetten Sara! Snygg revansch! Grattis!

Skrivet av: Pionhed [2005-09-12 7:20]
Bravo! Jättegrattis!

Skrivet av: Patrik [2005-09-11 20:46]
Den där Jenny Lönnqvist kan nog bli nåt =) 7,45 i segermarginal låter ju som nåt slags rekord

Grattis Sara o övriga!

Skrivet av: da Silva [2005-09-11 18:20]
Grattis Sara och övriga i laget! Rätta mig om jag har fel, men var inte det här tredje raka Örebrosegern i USM-stafetten? Helt otroligt...