INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Jukola 2005 - Sol, vind och makkara

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Pionhed [2005-06-22 17:07]
da Silva: H-G kommenterade valet av benbeklädnad strax innan jag skulle gå ut, runt 04.45, med: "Nja, nu är det ju strax varmt igen..."

Tack alla inblandade för planering och genomförande! Det var en kanonhelg!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: culin [2005-06-25 13:29]
Jag har fått blodad ben.. tand menar jag. Räkna med mig nästa år. Allt har varit kanon!

Skrivet av: Hans-Göran [2005-06-23 0:59]
Tack för alla dessan lovord, mina shorts o sommar är religion, tack alla ni som var med om Jukola, trevligt... Jag ställer gärna upp kommande år.

Skrivet av: Peiza [2005-06-22 23:04]
Måste också säga att det var kanonbra ordnat rakt igenom. Tack! Nästa år kommer vi vara det på "plan" också.

Skrivet av: Pionhed [2005-06-22 17:07]
da Silva: H-G kommenterade valet av benbeklädnad strax innan jag skulle gå ut, runt 04.45, med: "Nja, nu är det ju strax varmt igen..."

Tack alla inblandade för planering och genomförande! Det var en kanonhelg!

Skrivet av: gurra [2005-06-21 17:43]
good work hardt!

Skrivet av: da Silva [2005-06-21 17:12]
Tack Hardt för ett fint reportage från en lika fin helg. Måste instämma i berömmet till vårt coachteam Nils-Olov, Ingemar och Hans-Göran. Tack!

Antar att det måste ha blivit en hel del poäng för coacherna inom området "lite sömn" och för H-G som vad jag såg aldrig övergav shortsen under hela resan...