 |
|
|
|
Kommentera nyheten Sjögren och Anette bäst i Hälleby
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pionhed [2004-08-09 11:54] | |
|
|
| 1.96--> Vad menar du med att redan vara sådär oförskämt fräsh så att du kan dunka rund den där banan i god stil! Ajabaja! =) |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-08-09 11:54] | |
|
|
| 1.96--> Vad menar du med att redan vara sådär oförskämt fräsh så att du kan dunka rund den där banan i god stil! Ajabaja! =) |
|
|
|
 |